Το μαύρο είναι ίσως το πιο διαχρονικό χρώμα όλων των εποχών! Γιατί το προτιμούν οι γυναίκες? Είναι το πιο κομψό, δεν δίνει πολλά περιθώρια για στυλιστικά λάθη, κρύβει τις ατέλειες, αποπνέει μυστήριο και χαρίζει θηλυκότητα σε κάθε γυναικεία παρουσία! Είναι το απόλυτο must-have κομμάτι κάθε γκαρνταρόμπας! Φυσικά οι συνδυασμοί που μπορούν να γίνουν είναι αμέτρητοι! Τα τελευταία χρόνια το βλέπουμε να φοριέται ακόμα και με μπλέ που μέχρι πρότινος θεωρείτο ένας don't συνδυασμός!
Κάθε γυναίκα πρέπει να έχει ένα μαύρο φόρεμα και ένα μαύρο ταγιερ στη ντουλάπα της, είτε αυτό είναι παντελόνι με σακάκι, είτε φούστα με σακάκι κατά προτίμηση μεσάτο! Απαραίτητο όχι μόνο για το χειμώνα , αλλά και για το καλοκαίρι! Στη γειτονική μας Ιταλία οι γυναίκες λατρεύουν να το φορούν ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς αναδεικνύει το μεσογειακό ταπεραμέντο με ένα μοναδικό τρόπο!
Ποντάρουμε απαραιτήτως σε ένα black outfit για τις μέρες που δεν ξέρουμε τι να φορέσουμε, αλλά και για εκείνες που θέλουμε μια safe επιλογή!











0 Σχόλια