Καλάθι Αγορών

Αλλαγές / Επιστροφές

Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα


Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα Gianna Kazakou που εμφανίζονται εδώ, με εξαίρεση τα πολυκαταστήματα Notos Galleries και Attica. Αντίθετα, επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα αυτά μπορεί να γίνει μόνο online.

 

Υπηρεσία Επιστροφών Gianna Kazakou Online


Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο παρακάτω link:


Αίτημα Επιστροφής

 

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

 

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier.

 

Αφότου πραγματοποιήσετε την αποστολή, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο link "Επιβεβαίωση Αποστολής" στη σελίδα του Αιτήματος Επιστροφής σας, έτσι ώστε να ενημερωθεί το σύστημά μας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

 

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγετε τον αριθμό του Αιτήματος Επιστροφής σας στο σχετικό πεδίο, καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε).

 

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα αυτή τη λειτουργία του καταστήματός μας και να μη ζητάτε να επιστρέψετε τα προϊόντα τηλεφωνικά ή μέσω email.


Αλλαγές Προϊόντων

 

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

 


Αλλαγές εντός Ελλάδας

 

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εαν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των € 30,00, διαφορετικά η χρέωση είναι € 3,00), ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 4,50 ανά προϊόν + € 1,50 ανά αλλαγή και χρεώνεται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.



Αλλαγές εκτός Ελλάδας

 

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

 

Συγκεκριμένα για παραγγελίες από την Κύπρο, παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων χρησιμοποιώντας την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική και δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη. Αν επιλέξετε τη μέθοδο αυτή, η επιβάρυνση στην αποστολή αντικατάστασης (εκτός από τη διαφορά τιμής των προϊόντων, αν υπάρχει) θα είναι € 6,00 ανά προϊόν + € 2,00 ανά επιστροφή. και θα χρεωθεί αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.


Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.


Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.


Ελαττωματικά Προϊόντα

 

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 6 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εαν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.

 

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης


Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 7 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν). Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλαβής του επιστροφόμενου προϊόντος από εμάς.


Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα. Αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή την Κύπρο και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με τη Γενική Ταχυδρομική και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής χρημάτων € 6,00 ή € 8,00 ανά προϊόν, αντίστοιχα, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.


Επίσης, σε περίπτωση που πριν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει προηγηθεί δωρεάν αλλαγή στο συγκεκριμένο προϊόν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ποσού € 6,00 για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής, η οποία θα γίνει με παρακράτηση του ποσού από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.



Στοιχεία Επικοινωνίας


Τηλέφωνο: 211 1169 000

Fax: (+30) 210 9426 022

Email: support@giannakazakou.gr

Παρακαλώ περιμένετε...
    Η Wishlist σας είναι άδεια. Μπορείτε να προσθέσετε οποιοδήποτε προϊόν, αρκεί να σύρετε με το mouse την εικόνα του εδώ!